Klantenservice

Onze chatmedewerkers doen hun best om alle klanten zo snel en zo goed mogelijk te helpen. Het kan soms, helaas, een aantal minuten duren voordat u aan de beurt bent. Mocht u geen tijd hebben om te wachten, stuur dan snel even een mailtje naar klantenservice@stofoprol.nl en we zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Als u de stof voor een bepaalde tijd binnen wilt hebben, is het altijd even handig om contact op te nemen met onze klantenservice. Zo kunnen wij de medewerkers in het magazijn inlichten over de spoed.

We hebben 2 verschillende soorten producten: gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde producten.

Gepersonaliseerde producten: Deze producten kunnen niet geruild worden zolang de juiste kleur en stof geleverd is. Hieronder vallen bijzondere maten rollen op aanvraag en outletstoffen.

Niet-gepersonaliseerde producten: Deze producten kunnen geruild worden. Dit zijn producten die in 1 keer op onze site te bestellen zijn, dus de standaard maten rollen. De verzendkosten zijn hierbij wel voor eigen rekening. Onze klantenservice loopt u graag door het ruil-proces.

Enquiry Cart
Enquiry Cart ×
Loading....