Verzenden & Retourneren

Ons retouradres is:

Stofoprol.nl
Prisma 100, 1.21
3364 DJ, Sliedrecht

Wij proberen uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Heeft u de track & trace meer dan 2 werkdagen geleden ontvangen en nog steeds uw pakket niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Onze klantenservice kan op 3 manieren bereikt worden.

E-mail: De klantenservice is per mail bereikbaar via klantenservice@stofoprol.nl
Chatfunctie: Onze medewerkers zijn tussen 9:00 - 17:00 ook bereikbaar via de chat.
Telefoon: U kunt ons telefonisch bereiken op 085-1124329

Er zijn 3 mogelijkheden:

U heeft een bankoverschrijving gekozen en betaald
Wij sturen de bestelling pas uit zodra de betaling binnen is. Er kunnen 1-2 werkdagen overheen gaan voordat dit verwerkt is. Is het langer dan 2 werkdagen geleden dat u het geldt heeft overgemaakt, neem dan even contact op met de klantenservice.

U heeft een bankoverschrijving gekozen en nog niet betaald
Wij sturen de bestelling pas uit zodra de betaling binnen is.

U heeft de bestelling direct betaald en nog niks ontvangen
Als u de bevestigingsmail en factuur heeft ontvangen is de bestelling goed gegaan. Het kan soms door drukte of vertraging van voorraad levering een aantal dagen langer duren. Mocht u de stof snel nodig hebben, neem dan even contact op met de klantenservice.

We hebben 2 verschillende soorten producten: gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde producten.

Gepersonaliseerde producten: Deze producten kunnen niet retour gestuurd worden zolang de juiste kleur en stof geleverd is. Hieronder vallen bijzondere maten rollen op aanvraag en outletstoffen.

Niet-gepersonaliseerde producten: Deze producten kunnen retour worden gestuurd. Dit zijn producten die in 1 keer op onze site te bestellen zijn, dus de standaard maten rollen. Hoe dit moet kan je terugvinden op onze klantenservice pagina. De verzendkosten zijn hierbij wel voor eigen rekening.